دسته بندی کتاب‌ها منو
دسته بندی کتاب‌ها

شگفتی های زنبور عسل

شگفتی های زنبور عسل
ناشر انتشارات نقش مانا
نویسنده
تعداد صفحات ۲۳۲
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب شگفتی های زنبورعسل نه تنها به روش ساده زنبورداری، زیست شناسی زنبور عسل و توصیه های ضروری آن می پردازد، بلکه تمامی رفتارهای غریزی این حشره را معرفی می کند و روش مدیریت درست این غرایز را برای رشد و مدیریت درست این غرایز را برای رشد و توسعه جمعیت کلنی، مهار بیماری ها و آفات و دشمنان آن و در نهایت افزایش تولید زنبورستان را به زنبوردار نشان می دهد.

تمامی فرآورده های زنبور عسل از قبیل؛ عسل، موم، گرده گل، ژله رویال، بره موم و حتی زهر آن را شرح داده و فواید و کاربرد آنها را توضیح می دهد. جداول زیادی از تجزیه این مواد در کتاب آمده و حتی طیف رنگدانه گرده اغلب گلها و نیز میزان شهد و گرده آنها تشریح شده است. همچنین به تولید انواع مواد خوراکی، بهداشتی و دارویی که از فرآورده های زنبور عسل قابل تهیه و مورد استفاده مردم است، اشاره نموده و نیز منابع شهد و گرده گل اغلب درختان و گیاهان ایران همراه با عکس رنگی آنها را ارائه می دهد و بدین سبب کتابی مرجع و ضروری برای زنبورداران، دانشجویان، کارشناسان و عموم مردم محسوب می شود!

ناشر انتشارات نقش مانا
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9786229831038
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۳۲
قیمت پشت جلد ۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۶۶,۵۰۰ تومان
زبان کتاب فارسی

موسوی در پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ :   ارسال پاسخ
من مولف این کتابم و با توجه منابع جدید و خارجی که استفاده کردم ونیز تجربه نزدیک به نیم قرن زنبورداری حرفه ای ونیز تحقیقات علمی و به زعم علمای این حرفه در نوع خودش کتابی بسیار متفاوت و مرجع مناسبی برای عموم میباشد

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
پرورش زنبورعسل
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۱۵,۰۰۰ تومان
راهنمای عملی زنبورداری
۲۵,۰۰۰ تومان
۲۲,۵۰۰ تومان
زنبورداری برای همه
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۹۰,۰۰۰ تومان
پرورش زنبور عسل
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۳۲,۵۰۰ تومان
زنبورداری به زبان ساده
۱۷۰,۰۰۰ تومان
۱۵۳,۰۰۰ تومان